تو نباشی.. :(


ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

 تو نباشی چشمام برات گریونه دنیا بدونه تو برام زندونه 

دستات اگه دستام و تنها بزاره شب و روزم لحظه ای اروم نداره 

تو که بارونه تو چشمام و می بینی لحظه لحظه ها رو کنارم می شینی

تو که مثله گریه ارومم میکنی تو نباشی دله من و خون میکنی 

جز تو هیچکسی و درده عاشقی و غصه های من و خنده های من و گریه های من و لحظه های من و ندیده و نشنیده و وقتی تو

نیستی من میشم بین این ادما مثله یه غریبه و تو همهمه ها گم میشم دنباله تو دنباله تو ....

تو نباشی کی حسم و بدونه تو گوشه من اروم از عشق بخونه درکم کنه وقتی که غمگین و تنهام لمسم کنه دست بکشه توی موهام صدات

همیشه می پیچه توی سرم دوست دارم فقط تو باشی دورو برم حس می کنم بوی تو رو روی تنم تو نباشی منم و چشمای ترم

جز تو هیچکسی و درده عاشقی و غصه های من و خنده های من و

گریه های من و لحظه های من و ندیده و نشنیده و وقتی تو نیستی من میشم بین این ادما مثله یه غریبه و تو همهمه ها گم میشم

دنباله تو دنباله تو ......


     تو نباشی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 29 / 12 / 1391برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A